(096) 912-37-10, (066) 175-41-08
Замовити зворотній дзвінок
ТІЛЬКИ ОРИГІНАЛЬНІ ГОДИННИКИ!
30 РОКІВ НА РИНКУ, КРАЩА ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ!
Головна / Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс

 

Умови гарантійного обслуговування:

Гарантія дійсна у разі пред'явлення гарантійного талона та дефектного виробу. Гарантія поширюється на недоліки виробу, що виникли з вини виробника. Заміна несправних частин та пов'язана з цим робота здійснюється безкоштовно.

Протягом гарантійного терміну допускається та не є дефектом:

  1. Розряджання елемента живлення (батарейки), встановленого у виріб заводом-виробником. Заміна батареї протягом одного місяця після покупки здійснюється нами безкоштовно. Не змінюйте батарейку самостійно та в майстернях, які не авторизовані виробником! Це позбавляє Вас права подальше гарантійне обслуговування і веде до поломки годин, т.к. у годиннику з водозахистом необхідні спеціальні інструменти для його відновлення.
  2. Знос ремінця, браслета, корпусу, кнопок, головок годинника або стирання їх покриття (позолоти, металізації тощо) в процесі експлуатації.
  3. Узгодження годинної та хвилинної стрілок менше 0,5 хвилинного поділу (при суміщенні їх у положенні 12.00).
  4. Відхилення секундної стрілки від штрихів розподілу шкали менше 0,5 секундного розподілу.
  5. Люфт годинної або хвилинної стрілки годинника в межах 0,5 секундного поділу.
  6. Відхилення технічних характеристик виробу від зазначених у технічній документації граничних параметрів, причини яких усуваються шляхом регулювання та налаштування в умовах сервісного центру без заміни деталей.

 

Гарантія не поширюється на:

  1. Вироби, що мають сліди порушення експлуатації: сліди ударів та механічних пошкоджень: вм'ятини, зазубрини, стрілки, що відскочили, ризики, цифри, відсутність або деформація заводної головки годинника тощо; сліди несанкціонованого розтину або спроби ремонту неуповноваженими сервісними центрами.
  2. Ушкодження (зовнішні та внутрішні), спричинені будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосування зовнішньої сили до частин виробу, розбите або випале скло, тріщини, сколи, подряпини, задирки поверхонь, деформації матеріалів та деталей, злам або вигинання осі перекладної головки, відрив вушок корпусу для кріплення браслета тощо.
  3. Ушкодження виробу водою внаслідок порушення правил експлуатації. Забороняється впливати на голівку та кнопки годинників, що знаходяться у воді (крім спеціальних годинників для підводного плавання, маркованих «Diver's»).
  4. Ушкодження механізму календаря через переведення стрілок споживачем у період між 23.00 та 04.00 годинами (коли задіяно механізм автоматичної зміни дати та дня тижня).
  5. Ушкодження, спричинені проникненням чужорідних предметів, речовин або комах усередину виробу.
  6. Ушкодження, спричинені потраплянням на виріб їдких хімічних речовин або розчинників.


Гарантійний ремонт не здійснюється у таких випадках:

  1. Порушення правил експлуатації або використання виробу не за призначенням.
  2. Відсутній гарантійний талон.

 

Здати годинник на гарантійне обслуговування Ви можете за адресою:

р. Київ, вул. Артема 24б.

Пн.-Пт.: з 10-00 до 18-00, Сб.-Нд.: вихідний.

Тел. (044) 486-93-20.

2009-2024
Створення сайту Limenet